Lite ledsen i ögat

Jaha, nu har jag funderat ett tag på det här me pluggandet. Det är skit skoj men jag känner typ att jag har tappat lite av motivationen. Plus att det är mycke inför flytten och så har man ju ett jobb oxå. Och förra veckan blev jag sjuk, SÅ KLART! Så nu ligger jag efter skit mycke... Det blir för mycke stress helt enkelt, och då är det ju inte lika kul... så jag ska helt enkelt hoppa av skolan... Tråkigt men va ska man göra då... Vill ju kunna plugga för att det är skoj inte för att känna mig tvingad liksom. Så nu får det bli som det blir. Kanske ödet vem vet?? hehe

Men det som är skönt att veta när man är sjuk är ju att man inte gått med nån förlust... ekonomiskt sätt asså hehe Tjänar mer pengar på en helgs jobb på pokern än vad jag gör på en hel veckas jobb... SÅ IT`S AAAALL GOOOOOD hehe Men svenskaspel är ju sååååå JÄVLA RIGGAT!!! hehe Fuck it... helt sjukt... ALL IN! Du vinner hehe iaf första gången på bordet LOL! haha Okej jag ska väl inte säga att det ALLTID är så, men jääävligt ofta asså haha Men det roligast av allt är att när man gör så... det är ju liksom inte så att man får ett par eller två... Nää utan det är Kåk, fyrtal, färgstege haha Helt idiotiskt... Aboooo! Så riggat!


Kommentarer
Postat av: ahren

Kanske man ska börja med det där spelet!!!
Kul att snön komm lagonm till eran flytt.
Kram

Postat av: ahren

Har du packat klart ni då?
jag slutar inte alls tre nästa vecka utan halv fem!!!!!men jag kommer och hjälper till så fort jag är klar

2007-01-22 @ 17:12:03
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Lulun

minns du i början när du började spela? det är mitt fel! Eller förtjänst! hahaha men jag vågade aldrig spela med pengar.

2007-01-25 @ 20:22:40
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback