mmmmmmmmmmmmm!

I övermorgon smäller det hihi Jag gittar från Villagatan!! Jag hoppas bara att mitt internet är igång, ANNARS DÖÖÖÖÖÖR JAG! =/ Jag ringde och fixade de i december så hur seg kan man va??
Aja, nått är det väl alltid som krånglar liksom =P

Faan det blev inge penga tjänande i helgen, eller jooo lite jao! Tog ut 1300 i lördags men jag hade hoppats på mer ork men den fanns inte liksom. Men film tittade jag på hihi Tittade på American Pie 5: The Naked Mile, Cars, The Departed och You, me and Dubree. Asså Owen Wilson är min nya idol haha han är ju förjävla grym asså hehe Sett Wedding Crashers? Näää men gör de! Skit rolig hehe
Nää nu ska jag jobba och läsa min poker bok =)

Kommentarer
Postat av: ahren

Körde förbi tidigare idag och det börjar se tomt ut i eran lya nu=)
Är det högst upp ni ska flytta?
Kraaaam

Postat av: Nina

Yo! Skickar snart en okänd summa pengar som jag förväntar mig att du gör miljoner utav. Capische?

2007-01-30 @ 18:35:40
URL: http://ninuska.blogg.se
Postat av: Nina

Hehe... jag vet, jag är sjukt hemlig, bara för att jäklas. ;) Jag hittade dig för att hemliga Linda hittade mig, lustigt. Så går det... när alla ska vara hemliga...

2007-01-31 @ 11:40:13
URL: http://ninuska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback