Nice...

Softish... har inte haft jobb på två dagar =) NICE! Har dock pluggat, men utan stress... skit nice hehe Har inte börjat packa än hehe Vet inte...? Ska man ha börjat med det nu eller hehe jag menar.. de e ju bara två veckor kvar hehe Eller skit samma, jag slänger ju ändå bara ner allt i en ända stor hög =D Det är inte så noga det där inte.

Yes BOX! Blev lite ledsen när jag upptäckte att jag INTE hade upptäckt att Justin skulle komma te Sverige! VILLE JU GÅ JUE! Stå där och skrika som en fjortis... underbart hehe Men de fanns bara biljetter bakom scen kvar. Asså inte Back Stage.. utan BAKOM BAKOM scen!!! Fuck it liksom... Aja... Men jag hade verkligen verkligen velat gått =( Men jag tröstade mig med en hockey biljett istället, ja inte bara en haha jag vill ju inte gå själv va faan! hehe Jag bjöd ju me mig Sussi och min bror. Så jag får dra te Globen och skrika som en full vuxen karl istället: HEEEEEEEJA SVEEEERIGE, HEEEEJA SVEEEERIGE!!!!


Kommentarer
Postat av: Lulun

fullvuxen karl? jasså.
varför jobbar du inte? kram

Postat av: ahren

Man tackar =)
ja det är nog dags att börja packa=) Behöver ni flytthjälp?
Kram

2007-01-10 @ 19:36:21
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback