så va de de här med rubrik igen

Nu skulle jag vilja ha lunch =) bara för att min matlåda e typ skiiiiiit god liksom hehe
Aaa just de haha Va ju hemma hos Johan igår hehe Han hade skaffat sig en inneboende som heter Kotten =P Sååå söööt liten hamster hehe Han e rolig han =P
W/E Ikväll är det hockey som gäller! YES! HEJA HEJA SSK! Men nu är ju frågan: Vad ska man ha för gott till hockeyn då?? Öl tiden är ju förbi så det går bort. Vill inte ha chips heller... Colan borde minskas, så det går oxå bort... jag har ju popcorne hemma... kanske ska pröva den nya popcornemaskinen JAO hehe Eller vadå? Ska man tugga på en morot eller?? Nää nån jävla måtta får det va!

Nää nu tror jag att jag ska ta och gå in på
Sony Ericsson och kolla in en mobil. Tänkte nämligen att jag skulle ta och förlänga mitt abonnemang snart... I slutet av månaden ;) men jag vet inte vilken mobil jag ska ta, vill ha någon som man kan ha mycke musik på iaf =)


Kommentarer
Postat av: Lulun

förkasta inte tanken på morot. det är fint. tänk på att man ser bättre i mörker när man äter morot! snelt med en hamster... =)

Postat av: ahren

Varför skaffar man en hamster?! Ja men bra...då slipper man sucka varje onsdag då=)

2007-01-05 @ 11:46:13
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: åke

Ikväll e det som sagt hockey... Men vi här nere som håller på nordvästra skånes stolthet minns ju hur det gått innan... Jag tror faktiskt att det blir 3-2 ikväll IGEN!!!!Men vi får se, (sa den blinde...haha)

2007-01-05 @ 15:06:46
Postat av: Mickis

hehe det gick inte som förväntat va =P

2007-01-10 @ 08:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback