trullidutt!

Faan SHIT! Mickis fick börja 7 och sluta 15:50 på en fredag! Nää nu tror jag visst att någon har slagit sig riktigt hårt asså hehe Helt fantastiskt =) Faan va skönt att man kommer hem i normal tid hihi
Men nu vill jag fika, är lite hungrig... Va ju och handlade igår men det är ju klart att jag ska glöma att handla frullen liksom. Sk a gå ner till Vera och handla hennes goooooda USTmackor hihi Och en kopp kaffe på de så blir det frid och fröjd liksom hehe
Oooooch! Äntligen fredag! Veckan har bara svichat förbi liksom hehe Vad händer i helgen liksom??? Ja ikväll är det ju Let´s Dance hehe måste man ju titta på. Sen är det väl NHL ikväll osså, har inte kollat upp det men det brukar vara det på fredagar =) Jaaa... sen blir det väl inte så mycke mer tv-tittande utan mest packande liksom. Tråkigt... VILL INTE! Eller vill och vill... orkar mest inte hehe

Måste bara säga att jag fick faan 400 kr för pantburkarna hehe de va rätt många =P Det jag inte förstår är: Vart höll jag hus när pantburkarna tog upp platsen??

Kommentarer
Postat av: ahren

Okej ja kan sänka priset lite bara för att det är du!
400, då var det dags att du slutade med alkohol och jag tror Colan står på tur!!!
Pöss

Postat av: Lulun

400 spänn!?!?!?! fy fan! jag tyckte vi fick mycket på fyllan på ellbe

2007-01-28 @ 17:52:58
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: ahren

Snart smäller det!

2007-01-29 @ 21:05:30
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback