Bakis & Skakis!

Suck, idag är man bakis igen... Faan då! Jag orkar inte liksom... Hur som helst, så hade vi faktist jätte trevligt igår. Vi satt nere vid kanalen och lallade. Faan vad många allvarliga disskutioner vi kom in på haha Politik vettu, det är grejer det. Snacka om illa, sitter och festar ooooooch partyääääämnet ääääär POLITIK! Haha tragiskt!
Jag tror dock inte att det blev så sent, kommer inte riktigt ihåg. Men Sussi skulle ju upp och jobba så man var tvungen att gå hem tidigt. Eller jag hade ju inte behövt, men jag ville vara snäll. Johan hängde på också. Han råkade ge sina hemmanycklar till Barbie, så han kom inte in. Så nu har jag en Johan på min soffa... Åååh ja! Vi sjöng ju SingStar också! Så jävla roligt vi hade hehe Sussi gick ju och la sig så det var bara Johan och jag. Men det gick så bra så. Men FUCK vad jag mår skit! Jaja det är ju självförvållat så jag antar att man får skylla sig själv...

Lite bilder från gårkvällen!

            
Veronika & Johan       Paulina                         Nemen Sötis =)

                
Faan vilken röra!           Utsikten

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej hej!

2007-07-17 @ 20:00:24
Postat av: ahren

Men varflör satt ni i skuggan?!

2007-07-17 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback