Bara tre dagar till att stiga OPP!

Snart är den här... Fast dagarna går jääävligt sakta måste jag säga... Men snart är det semester, fy faan va jag längtar! Det bästa är att jag ska typ inte göra någe speciellt! Jag kan typ sova bort hela semestern om jag vill (usch va tråkigt), BARA för att jag kan liksom!

Men vad gör man på semestern i regniga Sverige liksom! Fast iofs så tippar jag på att solveckorna kommer när jag går på semester =) hehe Huuuur som helst så tror jag nog att jag kan få med mig Lulun och hennes kanot på en liten slusstripp hehe Den gula gamla rackaren hehe Bara Lulun tar bort alla sniglar först *rädd* Annars blir det nog mest att bygga på ölmagen lite till liksom... va ute heeeela natten... kanske dra och fiska. Spela lite gitarr... Jaaa men jag ska ju iofs åka bort på semester hehe Hela vägen till Årstaberg! Ska bo där från den 1 Augusti till den 5, såå sååå e de med de! Det är ju Priden, och då blir det ju mycke billigare att bo 20 min från Tanto liksom. Än att åka Taxi hem varenda kväll, det var ju så det blev förra året... och det blev jääävligt dyrt kan jag lova hehe Det va ju inte direkt så att vi delade taxi med nån... Näää det va bara jag och SooZ så det blev inte så billigt.

Men men, vad kan man göra för annat skoj?? =) Jaaa en kryssning blir det ju iofs, fast då har jag börjat jobba igen... Det får bli en helg i slutet av Augusti det, men det är ju fortfarande sommar så det får räknas som lite semester hehe

jaha nehe, om man skulle ta å käka lite lunch kanske ;) Sussi laga en skiiiit good pasta grej igår så jag längtar faktist till att få käka lite hihi

Kommentarer
Postat av: Lulun

jo, snart är det dags. jag tror jag ska gå i ide tills på fredag. satan. jag ska tälja en stav också. och fixa nåt vi kanske kan smuggla in som snask. det här tål att tänkas på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback