Då vad det grilldags!

Jaha då var man inne på den andra dagen av semestern. Fast iofs kanske man säger att semestern börjar på måndag, för idag skulle jag ju ha varit ledig oavsett. Men jag skiter i det, nu får det här vara andra dagen!
Min morgon började lite si så där, jag har vaknat till och från sen 8:a imorrse. Iofs somnade jag tidigt igår men jag hade velat sova lite längre iaf. Sen har katten gått fram och tilllbaka på en hela morgonen. Hon kan liksom inte ligga still och bli klappad, näää hon ska bara knata runt runt medans man klappar henne. Plus att hon jämt ska tugga på mitt hår, smack smack hör man bara. Man måste kanske ta och köpa lite kattgräs åt henne.

Jaha, så kliver man in på sin blogg på morgonkvisten och kollar kommentarerna. Och vad ser man! Joo att Lollo, värdinnan för kvällens grillparty, har varit inne och skrivit. Och då var hon visst jätte full haha Så man får väl se idag hur hon mår. Jag tycker faktist att hon får skylla sig själv och rycka upp sig. För festen blir av, oavsett hon vill det eller inte! =) Tror jag iaf haha

Bebis                                                                   Bebis Igen
                                          
Här är Katten som inte förstår hur man ska bli klappad!

Kommentarer
Postat av: magicboy

ja du den kissen den är väl lite av dem som vi kallar för orginal liksom..
älskar den iaf min lilla slampa,(kissen missen iaf) haha

2007-07-14 @ 17:45:20
Postat av: Lulun

ja just det. det där hade jag förträngt! puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback