Dagen efter festen!

Jaha, morgonen började lite si så där... Vaknade med världens huvudvärk så sussi fick springa hem till sin mamma och hämta lite piller! Det gjorde susen, plus att vi fick mackor till frulle av hennes mor oxå! Perfekt hehe Annars har det faktist inte hänt så mycke mer idag. Har liksom inte pallat att göra nått. Vi har bara slappat och tittat på Harry Potter.
Men men hur som helst så hade vi trevligt igår, och god mat var det också. Men som sagt, man fick ju känna att man levde imorrse.
Och HALLÅ där, jag har försökt blogga hela dagen men man har ju f*n inte kommit in på bloggen. Det var lite dumt tyckte jag. Här försöker man vara duktig på att uppdatera men då fungerar det inte. Snacka om att det känns som att man jobbar i motvind. Fast nu är ju inlägget här så ja... man får väl vara glad för att blogg. se tog sitt förnuft till fånga och började fungera =) Lägger in lite bilder som jag tog med mobilen igår. Inte så många men det blev några stycken iaf!

                    

                

Kommentarer
Postat av: magicboy

Du är så
duktig du lilla stumpan..ja är så stolt över dig..

2007-07-15 @ 22:08:33
Postat av: Lulun

bra där! nu är min mamma hemma! yeeeeeees


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback