Godmorgon!

Usch va trött man är... kan det inte bara bli fredag kl 15:00 nu...! Skulle egentligen tagit halv sju bussen men jag pallade inte att resa på mig så det får bli sju bussen... Tur att man kan flexa =)

Sitter och dricker kallt jävla kaffe och röker en äcklig cigg... Tittar dock på Ellen, jävla rolig sak det där haha Jaja, jag förstår bara inte hur man ska göra för att rycka upp sig på morgonen och va lite positiv liksom! Man dricker ju kaffe för att bli pigg, och det funkar någolunda liksom. Men vad kan man dricka för att bli positiv inför jobbet. Visst man kan ju ta sig ett par huttar, det gör nog tillvaron lite roligare men jag tror inte att det är så uppskattat på jobbet. Men jag har hört att i Danmark börjar man med en gamel dansk och en macka på morgonen. Vet inte om det är nån slags myt eller nått haha Men visst faan skulle det vara roligt liksom. Men nu bor man ju i de "up-tight:a" landet Sverige så det skulle ju aldrig funka. För mycke regler här asså... Det ska ju vara mer jobb än nöje att vistas i det här landet... Men men iofs ska man väl inte klaga för man försöker ju inte göra nått åt saken... och vart är det bättre liksom? Om jag hade bott i tex Danmark hade jag väl haft någe annat att klaga på...

Hur som helst tänkte jag borsta tänderna nu och ta mitt feta arsle till jobbet och göra nån nytta! Tänkte att jag skulle slänga in en bild på vattenfallet som jag tog ett foto på när jag och Lulun var ute och promenerade för hundra år sen =) Jaa SooZ va med oxå =P


41400-13


Kommentarer
Postat av: Lulun

mään, vad snyggt! inte ens jag har lagt bilden på det än. vem vet, den kanske kommer

Postat av: Lulun

hej, när kan ni komma på lördag?

2007-07-11 @ 14:36:28
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback