Harry Potter & semester är underbart!

Sååå där jag, då var paketet inslaget! Nu har man äntligen varit och sett den nya Harry Potter filmen! Den var bra som vanligt hehe Fast jag tyckte att det var lite synd att det var så mycke som inte stämmde med boken den här gången. Jag vet att man måste korta ner för att filmen inte ska bli hundra timmar lång, men det blev lite för mycke "lurendrejeri". Och sen... Sånna där "människor" (djur) som inte kan hålla käften under filmen... USCH sånna tycker man faan inte om. Det förstör ju hela stämmningen, men som tur var så slängde vakten ut dom efter ett tag. Så det blev bra till slut.

Imorrn är det grillfest hos Lulun! =) Så idag måste man sova i tid så att man är utvilad och pigg! Det har varit en bra början på min semester måste jag säga. Bästa början var ju ändå min första semester öl som jag belåtet hällde i mig hos Lulun direkt efter jobbet. En tvätt äkta "AfterWork"! Fick tom me det på bild, helt underbart!


                         
Jag ser ut som en hare!        Lulun, hon ser väldigt konstnärlig ut!     

Kommentarer
Postat av: Lulun

bäääbs, jag e så jävla full. jag hoppas att jag e på g imorrn, jag måste bara ara det. löööööööööööööv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback