Jaha, då sitter man här igen...

Torsdag morgon... torsdag morgon... jaaa imorrn är det faktist fredag... det innebär Semester efter kl 15, Harry Potter och fredagen den 13. Så hur kan man blanda så mycke lycka med fredagen den 13. Jag är ju dock inte allt för vidskeplig, men ändå. Jaa men vad som än händer så tror jag inte att det kan förstöra min dag, sååå jävla skönt!! Men usch vad jag tjatar om den där semestern hela tiden... hehe Men jag är tvungen! Det ska bli skit skönt att vända på dygnet, vara uppe huuuur länge som helst liksom. Och sen kan man sova huuuur länge som helst. Fast det tråkiga är att jag inte har nån att leka med på min semester =( Fast jag skulle iofs leka med Lulun nån dag om inte hon hinner sticka iväg.

Men men nu ska jag kila till jobbet för näst sista dagen. Har typ inget att göra det är det som är det värsta. Men innan lunch har jag ju iofs lite smått och gott så man får väl vara glad så länge det varar. Dags att borsta tänderna och kila iväg =)

Här kommer oxå en bild på mitt lilla gäng som jag åkte på kryssning med senast!
Sussi, Johan och Kalle!


41400-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback