Phu va varmt!

Hej och hå, shit va varmt det har varit idag. Har suttit ute på balkongen sen kl 10:30 och tryckt! Fy faan asså! Men nu ska jag ta och få i mig lite krubb. Sen ska jag ta mitt brända jag och kila iväg ner mot kanalen. Ska nämligen träffa Johan och C.O. Det blir lite fest ikväll nämligen! Yes hehe så vi får se om det blir en eller annan bild från det oxå. De beror ju på hur länge jag står ut dvs. Jag har bränt mig som faan idag. Ser ut som en halvkokt kräfta hehe Men men såååå kan de gå när inte haspen är på. Dags för käk nu, sen ska jag göra mig fit for fight!


     
Här är mitt solkitt!!        Och här är jag, ni ser ju... jag har fått solsting!!! Galet hehe

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Halloj!
Vill du ha din blogg designad? Kika in hos mig isf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback