Sista dagen!

Jaha idag smäller det! Sista dagen på jobbet inför semestern! Jag tog till och med lite sovmorgon idag, kommer sent och går tidigt liksom hehe Det är väl så det ska vara!
Sen efter jobbet så kommer vi till det efterlängtade, HARRY POTTER!!! YES! Faan va jag har längtat, jag är helt till mig hehe Om några timmar får man äntligen titta på filmen. Woooohoooo! Fast det värsta var att jag och Älsklingen laddade med Harry Potter och den flammande bägaren igår kväll... och när den filmen var slut växte abstinensen efter nästa film betydligt mer haha Men snart...

Faan, man känner sig lite stel i kroppa =) Jag var nämligen hemma hos Lulun igår och hjälpte henne att städa inför hennes lilla grillparty på lördag! Jag är en jävel på att sopa hehe Jaa, jag tog ju inte i lika mycke som hon gjorde! Så det kanske bara är jag som inte är härdad hehe Hon var riktigt duktig igår måste jag säga. Hon bjöd ju på kaffe också, det var riktigt snällt av henne tycker jag haha

Nehe, om man ska ta och klä på sig för att åka till jobbet... Så den här dagen är över! Sen är man inte tillbaka där på en månad hehe 4 veckor asså ;) Skönt! Så nu kanske jag kan vara duktig och uppdatera min semester blogg! haha YES har fixa ett blogg tema för 4 veckor hahaha Faan vad jag är duktig!


image15

Kommentarer
Postat av: Lulun

åh tackar! jag bugar för allt beröm! ja, idag är det inte så mycket att göra. förutom typ dammsuga och sånt. handla det sista. ja, det är väl typ det. nu tror jag visst att jag ska gå till il systemo. eller förresten, om vi möts 20 i 6 utanför er så kanske jag hinner gå på systemet innan filmen. skulle det gå bra för er? eller hur slutar ni?

Postat av: Lulun

oh, tack för att vi gick på den vill jag lova! nu ska jag supa anna under the table. maaaan! puss

2007-07-13 @ 21:04:15
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback