Snart bara en vecka kvar!!!

Shit va tiden går fort... snart semester liksom! Jobbar bara nästa vecka efter det har jag 4 låååånga veckor semester framför mig! Ska bli sååå fruktansvärt skönt. Jag är helt slut nu så jag behöver lite vila. Speciellt efter den här veckan när det nästan inte är nån alls på kontoret... så man har haft både de ena och de andra att pyssla med. Shit britt... Fattar knappt vad man håller på med liksom...

Det är bara en vecka kvar till en annan sak oxå =) HARRY POTTER!!!! YES! Jag längtar verkligen! Igår tittade jag på den här dokumentären på kanal 5 (bakom kulliserna!) Snacka om att man blev sugen då asså hehe Men det är snart fredagen den 13 (SHIT) och då smäller det!

Ååå ja! Jag har ju glömt att skriva in att Johan (Bögen från mitt förra inlägg haha) har kommit till finalen av årets Mr Gay Sweden 2007! Såå är det, så man får väl hoppas på att han vinner! Nackdelen är att nu måste man ju gå på den under priden. Jag hade liksom tänkt att bojkotta både Miss Gay och Mr Gay.. Jag var där förra året (på Miss Gay asså)... och det va det jobbigaste jag har varit med om tror jag... fuck, man hade liksom vandrat omkring hela jävla dagen i paraden och shit... och sen när man kommer dit för att titta på tävlingshelvetet... JA då finns de inte en enda stol att sitta på... USCH, sånt tycker vi faan inte om... men men man måste ju supporta Johan lite, så jag antar att jag inte har någe val hehe Det roliga är att han vet inte ens vem det är som har anmält honom haha Det är inte jag iaf, men man blir ju bra nyfiken liksom! Aja, jag ska hur som helst följa med honom på lördag när dom ska fotas för tidningen QX. Så då får jag väl se vad det är för pajaser han går upp mot haha Så kanske man kan bryta benet på en och annan hahaha Näää usch va dum jag är... ska jag verkligen inte göra så klart =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh vad jag ocså längtar! inte långt kvar nu! puss

Postat av: ahren

Jobbigt=)

2007-07-08 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback