Jag e sååå stolt!

Asså hallå va jag e duktig! JAg har gjort dagens goda gärning! Okej, de va så här: jag står på ballen me X antal polare och dricker min Orgasm i frid och fröjd... Och DÅÅ jävlar får vi syn på en grävling, som troligen har blivit påkörd! För den släpar på bakbenen... över vägen, verkligen KÄMPAR! Och vi ba: shit vi måste göra nått... så jag sätter mig och Googlar, får fram vart jag ska vända mig. POLISEN! Så jag ringer och förklarar läget, dom kopplar mig vidare. Och sen får jag prata med nån (vette faan vart jag hamnade men hur som helst). Han ba: Tack micaela, vi skickar viltvårdarna på en gång! HAHA! Jag e såååå jävla bra asså ;) Mickis = Djurvän på högsta grad! Lollo??? Blir jag inte lite Scout nu?? hehe

Kommentarer
Postat av: ahren

Hehe, det trodde man inte!

Postat av: lovisa

det var fint

2007-06-09 @ 02:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback