Då blidde de en kryssning igen då =)

Jaha ja! Picknicken är inställd på lördagen! =) För då e jag ute på östersjön och gungar igen hehe Ska bli jäääävlans skoj de ;)
Meeeeen!!!! =) Jag kom på att man kunde ha picknick på fredagen istället! Jaaa det är ju skit smart, sååå nån som vill hänga på på fredag istället?? LULUN?? LELLE??? Jaaa men visst låter det inte helt perfekt... Nån kan gärna få hålla mig i skinet oxå, för jag vill ju inte gärna vara bakis på lördagen när man ska åka båt liksom.


Jaaa så vad sägs??? 


Kommentarer
Postat av: ahren

hej, låter skoj men det ska vara dåligt väder på fredag. Men kanske att dom hinner ändra sig på vädret

2007-05-23 @ 12:02:06
Postat av: ahren

Hehe, smart idé. Får se om jag känner för att umgås på fredag. Idag är jag anti alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback