Inge att göööööra...

Fuck va tråkigt det är på mitt jobb på torsdagar... Finns ju typ aldrig någe att göra... Nu är klockan 13:38 och jag slutar kl 16:00! Det är ju typ hundra år dit, sååå då ska jag lalla fram tills dess eller?? Mmmm det blir väl så antar jag =( FAAAAAAAAN!!!! hehe Men jag vill dock inte säga till nån att jag inte har nått att göra, för då åker man på sånt där onödigt skit jobb som ingen annan har lust att göra... ORKA liksom, näää då sitter jag hellre och bara glor hehe

Jag va dock nere på lagret och hängde lite oxå =) Tidsfördriv hehe Tror att det blir en till tripp ner dit snart, jag går ner och leker "viktig" helt enkelt. =) Man låtsas alltså att man har nått att göra, de e perfekt! Bääääästa planen JAO!

Imorrn är det iaf Fredag, så då kan man ju vara glad =)


Kommentarer
Postat av: Lulun

Män, im in

Postat av: ahren

Ja vi får väl se=)
Vilka kommer mera då?Pöss

2007-05-24 @ 21:50:20
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback