Kryssnings update!

Jaahaa, då har man varit på en till kryssning då =) Inte många skandaler, kan ju bero på att man åkte med mamsen och hennes polare liksom. Plus att jag var helt slut sen fredagen.. hehe blev lite för mycke alkohol dagen innan liksom. Men full blev jag ändå men jag tror att jag däckade innan tolv haha Såå stackars mig, jag MISSADE Magnus Bäcklund hehe Men men det var skoj så länge det varade... Vi hade dock ett par väääääldigt jobbiga grannar... SHIT! Två grabbar hur som helst... Dom måste faan ha satt GPS på oss, dom döck ju tamefaaan upp överallt. Och sen när vi hade gått och lagt oss kom dom tom och bankade på hyttdörren.. men jag öppnade inte... dom va ute efter fel tjejer helt enkelt hahahaha Idioter JAO! Bara för att man är trevlig betyder de inte att man vill göra de ena efter de andra liksom. haha aja, mycke sprit fick jag me mig hem iaf. Och gratis blev allt med tanke på att jag vann tillbaka varenda öre på pokern hihi

Men men nu måste jag veeerkligen jobba!

Tänkte bara meddela en sak till och det är att jag har bokat en kryssning den 22/6 för 8 pers! Sååå om det är nån som känner suget är det bara att höra av sig till lilla mig =) Den är FOR FREE BTW! Frulle ingår...

Kommentarer
Postat av: ahren

Låter ju kul, synd att vi är bortbjudna (hoppas det blir nått av den festen)

Postat av: Lulun

män det är ju midsommar då... :(
och komihågmig knappen har alltid funnits!

2007-06-02 @ 08:46:38
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback