PICKNICK!!!!!!!!

Jag undrar över en sak... min bild och det... varför är den typ längst ner på min sida?? =/ jag har då faan inte satt den där liksom. Om jag fick bestämma skulle den vara högst upp, som alla andra har. Känner mig rejällt utanför faktist =( Skit bild...

Faan va nice! Nån (med nån menas Lelle och Lollo) som vet om det ska vara fint väder i helgen? Hoppas det iaf! För då blir det park, gitarr och öl! =) jaaa och lite krubb så klart. Vårens första picknick! Skiiiit bra hehe
Öl e jävlans gott asså... Nån som ska me??? Iofs har jag redan frågat Lelle och hon kunde inte men men.. så kan det vara =)

Kommentarer
Postat av: Lulun

jo kanske jag! jag ska till min kusse en dag, men det är inte säkert om det blir lördag eller söndag eller skärholmen med mor än. ska lägga en vinare på kylning i vilket fall.

Postat av: ahren

Du får min röst och jag tror att de andra inte är så svårtövertalade

2007-05-22 @ 21:56:11
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Men måste ni ha de på lördagen?Pöss

2007-05-22 @ 21:56:53
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback