Rubrik, rubrik, rubrik...

Jaaahaaa då va de måndag igen, och ännu ett meningslöst inlägg i bloggen. Sitter på jobbet och har allmänt tråkigt, jobbar allt för snabbt asså... inte bra sånt där inte. Ola ska komma och hämta mig kvart i fyra, så det är ju skönt iaf. Hatar faan bussen... Iofs får jag ju skylla mig själv eftersom jag är allt för lat för att ta körkort hehe Sååå man ska inte klaga, det är bara svälja och sätta sig på vitlöksexpressen varje morgon (shit vad de stinker asså).

Jaha, och vad ska man tänkas hitta på för skoj idag då?? Tror att jag ska titta lite på Desperate Housewives och Ugly Betty, om det inte var sista avsnitten förra veckan dvs... jag har ingen koll. Sen har jag ju X antal filmer på datan som man kanske skulle ta och bli av med. Men det är ju dock CSI och Day Break idag... Faan va jobbigt det blev hehe En jävla massa tittande =) Usch vilket I-landsproblem... Det är ju riktigt RIKTIGT synd om mig hehe

Jag önskar att veckorna skulle vara tvärtom... man jobbar lördag och söndag... sen är man ledig resten =) Det skulle vara mycke bättre faktist... Man ska ju dock ha fullt betalt asså... annars är de ju inte så bra =)

Kommentarer
Postat av: ahren

Låter som en skit bra förslag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback