Skoj!! =)

Nice att det här är sista dagen på jobbet för den här veckan =) Så man kan få sova bort resten av veckan hehe Nää jag hade faktist tänkt att få lite gjort... Tänkte faktist höra med min granne Looooollooooo vad hon ska hitta på dom närmaste dagarna. Iofs verkar hon va en upptagen kvinna men man kan ju alltid försöka sno lite av hennes tid... =)

Jag har hört lite skvaller här på jobbet oxå hehe De ser ganska ljust ut för mig, det ser ut som att jag kanske slipper mitt lilla konsultyrke. För dom vill behålla mig, spääääännande hehe Skulle vara jävligt skönt om inte annat hehe med tanke på att då kommer jag tjäna ca 10 000 kr mer i månaden hehe Man kanske får lust att börja leva igen... eller ja lust och lust... har ju typ inte kunnat innan hehe Men men vi får se, vill ju liksom inte hoppas på allt för mycke. Men vad jag har hört, så ska de vara en done deal som man säger på svengelska  liiiiiiksom hehe

Nehe, nu va de lunch dax =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback