Aj, som faaan!

Jag har bränt mig i käften efter att jag åt dom där förbannade panpizzorna... jävla skit mat för det första, och för det andra gör det så JÄVLA ONT! Shit...
jaha, jag orkar liksom inte hålla på att ursäkta mig för att jag inte bloggar. Men jag tänker göra det iaf. Jag har mycke på jobbet, det är min ursäkt. För när jag kommer hem vill jag bara sätta mig på mitt feta arsle och spela poker. Det är så avslappnande... eller ja, förlorar man går man ju upp i högvarv igen men men. Nehe... Nu ska jag ha upplärning igen då. Det är lite stressande att sitta och lära en person när man har typ 1000 saker att ta tag i. Men det är lugnt för Otto på jobbet sa att  jag liknar Rambo. Haha Vilken jävla komplimang! Det innebär alltså att jag är lik Sylvester Stalone. Jaha, det är inte illa hehe

Näää nu har jag inte tid med det här! Hoppas alla är nöjda iaf!

Kommentarer
Postat av: Mika

haha det åär helt ok, är inte så bra på att blogga jämnt jag heller =)
kram kram

Postat av: ahren

Du är så söt...

2007-10-20 @ 10:04:19
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback