Jag ber om ursäkt!

Jag ser här under mitt förra inlägg (som skrevs för 100 år sedan) att jag har gjort mina trogna läsare besvikna. Eller ja... en av två läsare besvikna. Men det räcker för mig hehe Så jag tänkte be om ursäkt för att jag inte har tagit mig tid till att blogga. Förlåt, jag hoppas att jag är förlåten. Och jag lovar att jag ska bättra mig =)

Eum, jaha... lite snabbt... vad har hänt sen sist? Ja, jag har ju iaf fått ordning på sovrummet! Eller ja, allt som ska införskaffas är ju inte klart men det kommer. Annars så har det inte hänt så mycke, eller JO jag var jävligt full i lördags. Ända till kl 10 i söndags morse faktist haha Att tiden går så fort när man har roligt framför pokerbordet.

Sen till en annan liten update på jobbet... Min chef (på företaget jag jobbar nu) vill prata med mig 11:30 idag. Han ringde mig tidigare i veckan och sa: "Jag tänkte höra med dig om du har tid att prata med mig vid halv tolv på Torsdag när jag kommer upp. Jaaa alltså, tänkte höra om du har lust att stanna kvar. Så du kan ju fundera på det tills dess."
Till alla som inte vet (vilket egentligen alla som läser vet men...) jobbar jag som konsult. Och det vill man helst inte göra. Eller ja, det är okej så länge man slipper hoppa fram och tillbaka varje dag till olika arbeten. Men nu har jag varit på det här företaget sen i Februari. Och jag trivs super. Såå ja, vi får väl se vad han menar. Jag hajar noll, vågar inte hoppas på för mycke. För jag pallar inte att bli besviken.

Men nehe, nu måste jag jobba på! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ahren

Grattis igen till jobbet!!!
Och du är förlåten, puss vännen

Postat av: Lulun

jag blir inte besviken. höhö. hallå, jag har sett klart på heroes, men what was up med sista skivan. precis när han skulle flyga iväg med han så stod det: unable to read disc...

2007-10-06 @ 15:39:36
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback