Senaste nytt!

Helgen! Jaa det firades rejällt! Jag va jätte jätte full både fredag och lördag. Känns bra! Jag hade kul. Fredags fyllan var mest spontan, lördags fyllan var bestämd. Det blev RFSL fest och kareoke kupp. Många blev arga, men det struntade vi i. Sen blev det efterfest i mariekäll. Där tog jag mig friheten att spy på Kalles toalett. Det var inte mitt fel, dom gav mig ren sprit. Vet inte ens var det var. Sen blev det en taxi hem med nåt par som hade varit tillsammans i 11 år. Det var spännande. Dom bjöd in sig hos oss, och vi drack lite mer. Kl blev 08:00 på söndags morgonen. Nu är jag trött, men det var det värt.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej gumman. när jag träffa er så var det inte så farligt. synd att ni inte ringde så hade jag kunnat komma lite tidigare och festat med er. det verkade som om ni hade skit kul! ha det bäst!pöss på dig

2007-10-08 @ 20:07:51
Postat av: ahren

Låter kalas!
Pöss pöös min fd promenadkompis

Postat av: ahren

Men det är ju du som dumpat mig. Kanske inte sagt det rakt ut men du vill ju aldrig hänga med när jag frågar! Men men...jag blir ju bara snyggare än du!

(men jag vill görna ha med er igen!)

2007-10-10 @ 08:25:58
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Anonym

Okej, här kommer en ny chans.
Ikväll vid sju?!

2007-10-10 @ 11:47:16
Postat av: Anonym

Okej, här kommer en ny chans.
Ikväll vid sju?!

2007-10-10 @ 11:48:01
Postat av: Lovisa

dags att skriva nåt?

2007-10-15 @ 11:28:49
Postat av: Mika

du måste ju skriva lite om helgens roligheter =)
kram Mika

2007-10-15 @ 22:22:40
URL: http://www.mika83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback