AIK= Kungar!!

Yes!! Så jääävla bra asså, Bajen är helt slut!!! haha AIK!!! WOOOOOHOOOOO! hehe
Jaja, ska sluta nu! Men jag är ju så jävla glad haha

Jag är verkligen så super trött asså... Men det hindrar inte mig från att ta en promenad i regnet! Iofs kanske det har slutat regna vid halv fem. Man får väl hoppas på det, fast oavsett så ska jag gå. Men man vill ju liksom inte bli sjuk och speciellt inte på lördag liksom. Eftersom jag ska ut och gunga på Östersjön hihi Kan bli kul och intressant liksom.
Nää en sak som jag tycker är dålig är faktist att Lulun är sjuk... tråkigt asså.. vill att hon ska bli frisk så vi kan gå ut och gå! Iofs har jag ju klarat mig ganska bra utan för jag har ju haft Lelle oxå så! Det är bra att man jobbar i team hahaha

Dax att lämna CMR:er! hehe

Kommentarer
Postat av: ahren

Kram

Postat av: ahren

Klaga!
Jag är ju på dåligt humör!
Men det ska jag ändra på nu när jag ska ut på ballen och andas.

2007-09-04 @ 19:46:57
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: johan

Hej hopp
gummi snopp..

2007-09-05 @ 12:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback