fjjgijwhogkeogkpergboepo

Tråkigaste fredagen evöööör! Inget på tv, man får inte dricka öl... Jag har tvättstuga dessutom! Imorrn får man väl ta igen den tråkigaste fredagen evöööör. Förhoppningsvis iaf, dör annars! hehe Eller näää det gör jag inte men det kan kännas så. Så vad ska man hitta på... börjar redan bli rastlös... det här kan ju bli hur galet som helst. Shit!
Eum, jag vill hem. Aaa så är det, jävla ovanligt va? Skönt att man är ledig på måndag iaf, värsta av allt är dock att helgen går för fort. Gillas ej.

*sträcker på mig* Åååååh... Kan man bara inte vara miljonär?? Inte för att pengar löser allt men det underlättar ju. shitan brallan allan... haha Nää nu måste jag försöka slita mig från tangentbordet annars kan det här bli helt galet. Men jag vill inte slita mig, vill inte gå tillbaka till tråkigt jobb. OKEJ DÅÅÅÅ! Jag ska... hej då!

Kommentarer
Postat av: ahren

Vet du att en gubbe skrapade fram tre mille på trisset i morse!Kanske man ska börja köpa trisslotter!
Du får ju festa lördag + söndag, räcker inte det?!
Hyr en film=)
Puss

Postat av: ahren

Vi ska till mIka och Kalle och äta middag. Sen ska vi ha Beck-maraton (kan ej stava det)
Ni kan ju hya filmer, puss

2007-09-07 @ 16:23:47
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Lulun

åh ja. själv har jag ätit kräftor. och så. men jag är nykter. det är sådär...

2007-09-07 @ 21:23:37
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback