Inget ljus än...

Usch känns som att både jag och bloggen är på väg ner i nån slags djup depression. Inte bra... Förstår inte vart turen tog vägen. Tror att jag måste göra något men jag kan inte göra något. Känns också som att det här kan sluta väldigt illa. Och de ända två man kan lite på, de ändå två som man vet alltid finns där och ställer upp för en... ja, de är ju nere i träsket. Så just nu känns det som att det skiter sig. Och det säger jag inte bara för att gnälla eller nått. Utan det sket sig nog redan igår. Ren fakta bara. Happ så var det med den saken då.
Trodde att det var bra att ventilera, men nu efter att jag skrev det här sjönk jag bara djupare. Bra Mickis!

Kommentarer
Postat av: ahren

Usch, låter illa!
Du har mitt nr

Postat av: ahren

Mig har du redan och alltid mitt körkort. Men en bil som är 2m är lite svårare)=
Puss

2007-09-18 @ 18:23:33
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Ny film på facebook

2007-09-18 @ 18:23:51
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback