Oj då... taskigt av mig

Jag har visst glömt bort att jag har en blogg. Det var ju elakt! Man får försöka vara lite snällare. Kan vara svårt men om man verkligen bryr sig går det att försöka. Så är det med den saken.

En anledning till att jag kanske inte har bloggat är väl att jag inte har haft någe att skriva om.

Har inte hänt nått. Jag är pank, kan vara det. Har dock haft världens oflyt dom senaste 2 månaderna. Förstår inte. Man blir lite ledsen men jag antar att man inte kan göra något åt saken. Det är synd.


Okej. Det var det, bättre än inget.


Kommentarer
Postat av: ahren

Absolut!

Postat av: Anonym

Å va tråkihgt! Jag trodde du kommenterat mitt inlägg!
Absolut att det är bättre än inget!

2007-09-17 @ 14:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback