Så bra med burkar ibland hehe

Yes, hela 215 kr för burkarna hehe Perfekt, nu har jag mat för varje dag månaden ut. Så slipper man tänka på det nå mer, jävla ekonomisk jag har blivit på sistånde ra hehe Lelle var snäll och hjälpte till, tack!
Och efter det gick vi ju såklart på en liten promenix! Tog väl ca 1 timme skulle jag tro... Tog inte tid men jag tror det va ungefär en timme. Så nu är jag nyduschad och väntar på att pankisen ska bli klar. Jag tänkte faktist gå och lägga mig efter det. Jag är ju så förbannat trött! Men det är skönt, för då märks det att man har kämpat! Jag är ju faktist inne på 3:e veckan nu! Starkt Jobbat Xmickis!
Nää nu ska jag snart äta och mysa =) Och titta på idol såklart!


image54


Kommentarer
Postat av: ahren

Det var så lite så! (eller nej, de´t var det inte!)
Ni är så duktiga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback