Vad är det för fel på mig?!

Man börjar ju undra liksom, crazy lördag säger jag bara! Asså jag har så förbannat ONT i hela kroppen... Det är helt sjukt vilken smärta. Jag var ju hemma hos Lelle på inflyttningsfest och lallade. Det var jävla roligt liksom hehe Men jag mådde dock inge bra under dagen så jag hann inte vara där lika länge som planerat. Hur som helst drog vi ut på krogen sen. Skulle möta Johan och fick för mig att det tog 10 min från Lelle ner på stan! Javisst haha Eller inte, men vi sprang det fortaste vi kunde så vi var inte allt försena!
Jävla trevligt jag hade sen, blev super full tror jag! Det kändes som det iaf. Men fuck vad jag shejkade ass asså... Asså, jag menar att jag VERKLIGEN shejkade. Och jag menar att jag VERKLIGEN har fått mitt straff för det. För jag har sån jävla träningsvärk. Jag skämtar inte, kan knappt gå!! AAAAAAAAAAJ! Helvete vad otränad man är... Hur som helst kan man ju se det positivt, jag fick ju både supa och träning i ett! hehe Smaaaaaaart planering liksom!

Eum, men men det är bara att bita ihop! Jag ska gå idag efter jobbet och så är det bara med det!! hehe Och ikväll är det fotboll! Bra skit! HEJA HEJA HEEEEJA AIK!!!!!!!!!!!!!!! Woooohoooo!!

Kommentarer
Postat av: Lulun

nej. jag är sjuk. feber och fan vet vad. kanske borrelia. eller nåt mycket farligare. vad tror du?

Postat av: ahren

Ja du var het i lördags!
Ni är så duktiga som går fast jag inte kan. Ska höra med systern min om vi ska leka annars kan jag imorgon, puss

2007-09-03 @ 21:03:08
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback