Det går för långsamt...

image143


Vet inte riktigt om jag borde blogga överhuvudtaget. Inte den här veckan. Möjligtvis på söndag, fast då är jag bakis. Nej jag borde inte blogga något mer. Alltså inte för alltid utan bara den här veckan. Varför jag inte borde är för att jag känner att jag bara kommer att klaga. Och det är ju inge roligt att läsa om. Man får hoppas på att jag har lite roliga bilder från kryssningen som jag kan lägga upp nästa vecka då. Inte på söndag... Då kommer jag nog vara helt slut. Meeeen jag kanske har ett och annat videoklipp som jag kan slänga in också. Kanske, man vet aldrig. Nej nu ska jag kila in på Gabrielle Christians hemsida så man får lite annat att tänka på iställe för jobb. Man behöver en liten avstickare då och då.

Spashley Moments Säsong 2 Del 11



Spashley Moments Säsong 2 Del 12



Spashley Moments Säsong 2 Del 13


Kommentarer
Postat av: ahren

Du tror det, vi eller NI får hoppas det =)
Är du sugen på att åka då?!
Vad gör ni i veckan?

Postat av: Jen

De mesta går för långsamt tyvärr =/

2008-04-09 @ 15:58:19
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Ahrén

Okej, vet hans fru om det då?
Puss puss puss

2008-04-09 @ 22:06:55
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Ahrén

Ja precis, vad ska hon säga =)
Du, kan du skicka den där länken till mig igen där man lär sig om Photoshop. Har tappat bort den.
Puss

2008-04-10 @ 08:39:13
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback