...!

image142


Idag är jag så trött så jag knappt ser något. Kryssningen kommer bli kul efter den här veckan... mmm visst kommer väl däcka 18:30 när taxfreen öppnar. Roligt!
Men en rolig sak iaf... Vi ska ju överraska en arbetskamrat med en kryssning eftersom han ska sluta hos oss. Så han ska inte få veta något förens en timme innan vi åker (hoppas han inte läser min blogg höhö). Så i bilen på vägen hem från jobbet idag sa han: Jaa och på fredag ska man ta det lugnt för jag ska upp tidigt lördag morgon och käka gröt. För sen kl 9:o ska jag iväg och springa Kvantum Loppet.
Då höll jag nästan på att skratta ihjäl mig. Förstår inte riktigt vart detta lopp ska vara. Runt på däck eller?? Nu får han nog ta och tänka om hehe

Spashley Moments Säsong 2 Del 9




Spashley Moments Säsong 2 Del 10


Kommentarer
Postat av: Ahrén

Men stackarn, tänk om han blir jätte besviken för att han inte får srpinga.
jaja, ni får nog skoj ändå =)
Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback