Ny Vecka, Nya Problem

image141


Usch, vad mycke jag har att göra på jobbet den här veckan. Jag hatar att ha en massa små plock att ta tag i. Det är ju alltid såna grejer som tar längst tid att pyssla ihop. Det värsta är att när det blir mycke att göra så gör jag ingenting istället. Konstigt det där...
Önskar att helgen kunde ha varat lite längre. Inte för att jag gjorde något speciellt, men det var så jävla skönt att bara ligga hemma och softa. Vill ha mer av sånt! Längtar till fredag!!! Ska på kryssning igen, wooohooo!! Det finns faan inge bättre, skulle kunna leva på en båt. Fast i och för sig, man skulle väl kanske inte uppskatta det lika mycket då så... näää kanske bättre att bo hemma och åka lite då och då.

Faan, så jävla nice! Var inne på
http://www.savespashley.com/ i helgen. Och de har fått tag i Tom Lynch, han som har gjort South Of Nowhere serien. Man trodde först att han hade gett upp South, men det stämmer inte. Han säger att han står helt bakom kampanjen och att man inte har sett det sista av South. Vad han menar med det vet jag inte riktigt. Men han säger att han inte kan påverka situationen förens efter de har sänt de sista 8a avsnitten. Han sa även att skådespelarna står bakom kampanjen! Så det är ju jävligt kul att höra. Så nu får man se vad som händer framöver. Kanske kommer han att söka sig till andra bolag eller så blir det inte så mycke mer av detta. Men det är ju ändå kul att han tycker som han gör liksom.

Spashley Moments Säsong 2 Del 7



Spashley Moments Säsong 2 Avsnitt 8 Del 1



Spashley Moments Säsong 2 Avsnitt 8 Del 2


Kommentarer
Postat av: Mika

ja Lelle har sagt det =)
å vi kommer gärna!!!

Hoppas ni kommer den 26:e!!

Det går bra att jobba men skulle mkt hellre vara hemma =)

Postat av: Ahrén

Väntar fortfarande på outfiten =)

2008-04-07 @ 21:50:20
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Ahrén

Väntar fortfarande på outfiten =)

2008-04-07 @ 21:59:17
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: SooZ

haha du e lika rolig som vanligt märker jag...
eum bo på båten.. ja du ett tag kanske.
men de måste ju kännas skönt att ni ska åka iväg efter en vecka som denna.. =)

2008-04-08 @ 11:24:24
URL: http://SooZy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback