Pride 2008 Dag 2!

Ja, man skulle va i parken kl 15 igår... meeeeen så blev det inte riktigt, trodde aldrig vi skulle komma på plats asså. Snurrade runt i tälje några timmar innan vi äntligen satte oss på tåget. Det går jävla fort från östertälje till årstaberg iaf! Det var skönt. Jessie har tagit sitt körkort också, GRATTIS! hehe Huuuur som helst, vi va väl typ uppe runt fem halvsex eller nått i den stilen. Slog oss ner på lilla filten brevid Theresa. Och så va det full rulle igen då. Att man orkar haha Träffade Helena och hennes brud, Sandy sprang förbi. Johan jobbade men vi träffade systemet-bruden. Hon försökte förklara att hon va jävligt tuttfixerad men att hon va straight. Jaa men det kan man väl va tycker jag. Aja, nu kan man inte gå på bolaget efter den här kvällen iaf haha Mitt i allt, exakt denna sekund kom jag på att jag fick ta henne på brösten hahaha Det va kul, aldrig testat silikon before!
Igår va jävla trevlig kväll faktist, jävligt besviken på mig själv att jag missade HELA FUCKING JÄVLA SCHLAGER KVÄLLEN! Det är ju höjdpunkten med 25 hemliga artister. Suck, aja... man ska inte va bitter. Jag va jävligt full igår, kommer inte ens ihåg vad jag har sagt till folk. Ringde till några vet jag, men vad jag sa är en annan femma haha Bilderna och texten är fucked, kan inte fixa!

                                                     
                          


                                                    
                               

Kommentarer
Postat av: Peaches

synd att du missade schalgern!! Berätta gärna hur du känner inför framtiden på senaste inlägget! Ifall du har lite tid över, så att säga!

Postat av: Ola

Men då..Du får börja lugnt har jag ju sagt..

sen är det bara att öka,så kommer du iaf ihåg nånting:) Kram

2008-08-01 @ 11:21:12
Postat av: mamma

lilla gumman.. nu är du försiktig så att jag slipper oroa mig. hälsa alla.



puss//mamma

2008-08-01 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback