Pride 2008 Dag 1!

Jävla tråkig första dag säger jag bara... Eller ja, det blir ju inte roligare än vad man gör det. Tror jag va bakis tom, är inte riktigt hundra. Men idag ska vi iaf försöka käka bättre så att vi pallar med. Hur som helst, kom till Tanto vid 15-tiden igår. Hällde ut ölen så vi kunde sitta på påsarna. Vi hade mysigt, jag, Jessie och SooZ. Sen trillade Carro och Camilla in på två bananskal. Carro var våran egen levande radio, mycke trevligt måste jag säga. Tyckte dock att hon bytte kanal väldigt ofta, men man ska inte vara så kräsen. Johan kom, han var nykter! Faanskapet hade jobbat så han hade inte hunnit med så mycke. Men ryktet säger dock att han har hunnit med två ragg, den lilla slampan. Får vi se hur många han har kommit upp i ikväll då hehe Och Theresa kom förbi också det var trevligt. Men vi drog vid 21:30 tiden, iofs hade vi ju varit där rätt länge iaf. Det var trevligt att vara tillbaka där man känner sig hemma. Gillar speciellt att kissa tillsammans med 100 okända människor i skogen och visa mitt vita ass för folk. Det gillar jag bäst!

                                       
Ölen!                                                     Mitt fina prideband!                            SooZ

                                                           
Jessie                                                Slampan (alias Patsy)                       Kondomen  

                 
Theresa älskar mig                         SooZ och Johan                                Jag, men jag föll bort!


Kommentarer
Postat av: A H R É N

FUN

Postat av: A H R É N

Jooooooooo men visst

2008-08-01 @ 10:01:29
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: A H R É N

Sluta, jag orkar inte mer

2008-08-01 @ 10:24:22
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback