Back To Work!

Äntligen måndag! Man blir så glad när man måste kliva upp tidigt på en måndags morgon efter en hård helg. Men eller hur! Kom ganska sent till jobbet idag, vid 9:e tiden... Inte klokt. Tur att man har flex för jag tänker faan inte sitta här till kl fem idag iaf. Något som är postivt är att man bara jobbar fyra dagar den här veckan, och nästa med!! Ska bli skönt med en lite längre helg! Jippi! Fast desto längre den är desto slitnare är man till nästa vecka. Skulle jag tro i alla fall. Önskar dock att det var torsdag nu. Orkar inte vänta.

Jaahaa, händer det nå skoj i veckan?? Kanske... Själv ska jag nog inte göra så mycke. Ska på festkommité möte imorgon. Jessie kommer och hälsar på mig på fredag. Och på lördag ska jag till sthlm på fest. Kuuuul. Nää skulle vilja ha en vit helg... Men så blir det ju inte så man får väl försöka göra det bästa av situationen. Fast det är ju kanske inte så konstigt att jag känner så här nu efter helgens bravader. Det ändras nog mot veckoslutet.
Skål!

Tänkte bara säga att jag längtar till den 11 April!!! Bara ca fyra veckor kvar nu!! Kan inte tiden gå fort, pleeeeease!!
Det får bli en bild på mina favoriter, man kan inte få nog! Jag hade dock en annan bild, men min älskling tyckte inte att den var HOT nog. Så jag var tvungen att byta. Duger den här då, är den HOT ENOUGH for you
darling hehe


image109

image108

Kommentarer
Postat av: SooZ

Hehe du e rolig du... Du kommer att vara så himla på.. att fest i helgen så de finns inte ;P

EUm kunde du inte välja en bättre bild hehe... den var inte så hot ;)

Postat av: Lovisa

du vet ju vad jag syftar på. man kn inte göra så.

2008-03-17 @ 11:21:58
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: SooZ

Ja de var mycket bättre hehe =)

2008-03-17 @ 11:32:06
URL: http://SooZy.blogg.se
Postat av: ahren

Hello vännen.
Läste att ni hade en bra helg =)
Puss puss

2008-03-17 @ 11:42:56
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Mika

vad händer den 11 april???
jag blir ju så nyfiken när du skriver så där =)

2008-03-18 @ 08:39:36
URL: http://mika83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback