Då var det allvar igen då!

image127


Vad roligt det var att vara tillbaka på jobbet efter lite lång ledigt. Man tror inte att jag tog i lite där! hehe Jobb och jobb, me lööööv it! höhö Alltså, i och för sig så hade jag ganska kul. Fick kanske inte allt för mycke gjort, förutom att jag sjöng lite med Eminem på youtube när jag väntade på min kollega så att jag kunde få skjuts hem. Men hemma, då jobbade jag hårdare. Veckans uppdrag på
http://www.savespashley.com/ är att man ska lista sina top 10 moments av South Of Nowhere. Så det har jag jobbat med, är inte riktigt klar än. Man ska skriva dit lite repliker (om man vill) från de delar man listar... det tar en stund att trycka på PLAY, STOP... BACKAAAAA!! Fram och tillbaka... repeat, repeat, repeat!! Jag är nästan klar dock. Har bara fyra stycken moments kvar, får fixa det imorgon. Man ska dock posta brevet så att det är framme på fredag. Kan bli lite tajt eftersom jag bor i sverige, så jag ska skicka det till savespashley.com så fixar det grejerna åt mig. Schysst liksom! Så det är det som är what´s up just nu liksom. Nu ska jag väl titta på So You Think You Can Dance!
Kommentera gärna dagens avsnitt!!!!!!!!!!!!!! =)

Spashley Moments Säsong 1 Del 7



Spashley Moments Säsong 1 Del 8


Kommentarer
Postat av: Mickis

Eftersom ingen annan kommenterar får jag väl göra det själv! Tyckte att dagens avsnitt hade sina höjdpunkter och jag fick skratta lite! Iofs har jag skrattat åt samma sak 100 gånger... var efter jag har sett avsnitten om och om och om igen. Så där ja, nu kanske ni andra kan härma mig. Så här gör man. Gonatt!

Postat av: Susi

Ja, det blir lite torka nu när L-word är slut och SON uppskjutet. Jag har kollat lite på Girltrash men kom aldrig riktigt in i det, kanske borde ge det en ny chans nu när det inte finns så mycket annat. 3way finns ju men jag vet inte hur många mer avsnitt de har. Har du sett Chica busca chica? Den är ganska rolig faktiskt och finns med engelsk text också.

2008-03-26 @ 15:31:41
URL: http://alesbianstaringatthescreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback