Ett under att man inte var hemma...

Jaa, jag kom iväg igår ändå! Det är inte klokt! Fast vi kom dit rätt så sent men vi hann ha jävligt skoj! Vid halv ett fick vi för oss att dra ut på krogen, det är ju inte heller normalt. Vem vill betala för att vara på ett kasst ställe en timme. Tydligen vill vi det... Sen åkte vi taxi runt hela s-tälje, det var trevligt. Men taxi gubben blev nog lite ledsen eftersom det var ett himla: Åk dit, sen dit, och sen dit... Han hade ju faktist fler körningar efter, vilket vi sket i.
Johan kom över på lite efterfest, det var rätt trevligt. Inte för att jag pratade så mycke med varken
Sussi eller Johan, jag dansade mest! Det var skoj, men man var ju vaken till halv sju imorrse så nu är man så där sliten igen. Illa. Men det går över.

Jag har ingen bra bild... Så det får bli utan idag igen... tråkigt... Jag hittade en!! Den är tillägnad Lollo för att hon sjöng Barbados igår!

image106

Kommentarer
Postat av: Lovisa

nämen... jag har kräkts så jag är inte så kul....
kram

Postat av: SooZy

määä... du gjorde inte de då plus att förtillfället så ligger du visst i soffan!

2008-03-16 @ 19:30:44
URL: http://SooZy.blogg.se
Postat av: Mika

En hel kväll alltså! eller en heel helg heter det kanske hehe!! =)
kram kram

2008-03-16 @ 20:48:27
URL: http://mika83.blogg.se
Postat av: Lovisa

fy fan alltså. gårdagen var så hård. jag spydde hela jävla kvällen. kunde inte behålla nåt. uäääähhh. fick höra att jag gjort en del dumheter också. det var ju inte så bra alls...

2008-03-17 @ 09:22:50
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback