Helvetes helvete!!

Idag har varit bland de värsta dagarna i mitt liv!! Hur dum kan man vara liksom? Kommer hem vid 4:a tiden på natten efter att ha inventerat till halv tio på kvällen och sen gått ut och druckit öl. Sen va man på jobbet halv nio imorrse och fortsatte inventera! Helt sjukt, jag kan inte ha varit nykter iaf. Finns inte en chans. Jag kunde inte jobba så mycke heller för den delen. Satt mest... Det gick bara inte. Sen vid 15-tiden drog jag hem och la mig och sov. Vaknade först vid 17, men då kändes de som jag bara hade blundat och vaknat... Så jag sov lite till. Vaknade vid halv sju istället. Det var illa med tanke på att jag skulle vara hos min vän Anna kl 19:30. Helvete ra, det hinner man ju aldrig liksom. Så de fick bli en dusch och sen titta på melodifestivalen hemma. Efter det drar jag till henne. Nehe nu ska man väl typ hälla i sig kaffe och hoppas på det bästa. Ser faktist inte direkt fram emot öl och fylla. Men vad ska man göra då? Stanna hemma är inge val... va nykter är inte heller ett val. Eller det kan vara men det beror på vad man är beredd att stå ut med. Dax för kaffe utav bara helvete...

Och ingen bild blev det...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad fan hände igår?

Postat av: Mika

nu blir jag nyfiken!! vad hände igår??
Hoppas du hade kul!
Klarade du av en fest natt iegn? =)

2008-03-16 @ 13:00:46
URL: http://mika83.blogg.se
Postat av: SooZ

Åh Honey honey...Du du du du du duuuuuuuh, You are my candy girl.. Åh honey honey!
Lite taskigt att du snor åt dig heeeela soffan liksom.. jag då? jag e liksom osså BAKIS!

2008-03-16 @ 13:11:05
URL: http://SooZy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback