Jag tror man är hungrig...

när magen kurrar som... ja jag vet inte vad. Om tio min är det lunch, och då är halva veckan avklarad! Skönt, har mest bara varit strul. Jävla TNT snabb transport för 35 000kr också! Vilket min leverantör fixade till iofs, men nu vägrar idioten att betala skiten. Jaha, där rök min lön då hehe Hur som helst, italienare och kärringar i england går faan inte att jobba med. Iaf inte de jag jobbar med! Man blir less...
Bara så att ni vet liksom.
Aja, går nog ner och stoppar in min matlåda i micron nu. Så magen håller käften. Usch vad bitter jag låter, jag är iofs bitter. Kanske händer det något skoj i helgen som får en på gott humör?? Eller...?

Kommentarer
Postat av: ahren

Äntligen å va roligt med ett inlägg =)

Helgen, hmm..ska fundera =)
Kyss

Postat av: Ahrén

Barnvakt på fredag så det blird et inget skaka rumpa =)
Pöss

2008-03-05 @ 22:47:31
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Mika

jag är jätte hungrig!!!! =) =)

2008-03-06 @ 17:07:23
URL: http://mika83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback