Man känner det i luften!

image138


Jajamensan, man bara gör det! Att det är fredag alltså hihi Jag är faktist till och med relativt pigg, och har fått en del gjort på jobbet också. Vi har haft våran sexklubb, jag har tagit en cigg, druckit kaffe, skickat mail, pratat med Marcus, pussat kycklingen och varit på toa! Fan vad man hinner med grejer ibland alltså! Så vad händer i helgen? Inte mycke skulle jag tro, eller jag hoppas på att det inte händer något. Skulle verkligen bara vilja vara hemma och ta det lugnt. Har varit allt för mycke fester på senaste tiden. Faaaaast! Jag skulle ju inte banga på att gå ut och shejka ass asså... Måste få bort den tanken bara, meeeen det skulle ju vara så roligt! Men man behöver ju inte vara som alla andra som MÅSTE gå ut VARJE helg på samma ställe med samma jävla människor. Så därför tänker jag vara hemma och visa min ståndpunkt. Även fast det var ett tag sen jag va nere i de där "gå-ut-varje-helg-med-samma-människor-träsket". Det blir ju liksom inte lika kul på samma sätt, fast jag tror inte direkt att det är någon som förstår vad jag pratar om... så skitsamma!

Till avsnitten som ingen tittar på ra...

Spashley Moments Säsong 2 Avsnitt 2 Del 1



Spashley Moments Säsong 2 Avsnitt 2 Del 2


Kommentarer
Postat av: Susi

Ja, det är ganska deprimerande att det inte kommer att finnas nåt att titta på. Tv-kanalerna borde skärpa sig, nu får man gå tillbaka till att vara desperat och hoppas på nåt avsnitt här och där i någon serie =(

Postat av: SooZ

haha jag förstår vad du menar... eller ja jag tror det iaf hehe

eum... sexklubb?? pussat kycklingen ?? haha vad gör ni på erat jobb egentligen haha

2008-03-28 @ 14:50:44
URL: http://SooZy.blogg.se
Postat av: Susi

Japp, det är illa. Fast jag läste just att afterellen kommer att visa logos nya lesbiska serie på sidan så det finns lite hopp, men den börjar inte förrän i juni. Ikväll händer ingenting, jag var uppe halva natten och pluggade så jag ska nog snart gå och lägga mig. Själv verkar du få tillräckligt med underhållning på jobbet, sexklubb?!

2008-03-28 @ 20:59:48
URL: http://alesbianstaringatthescreen.blogg.se
Postat av: laijna

Ha en bra dag :D

2008-03-29 @ 10:33:39
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Lulun

hallo! jag har lämnat in datan nu. 30 dagar skulle det ta. buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!
hur ska jag klara mig? och vad kul att jag har bredband betalt och allt... :S
vad är det för kyckling du pussat?

2008-03-29 @ 10:58:28
URL: http://lulun.blogg.se
Postat av: Ahrén

Var det fest igår efetrsom ingen av er är inloggade opåp msn?
Vill ju prata med dig!

2008-03-29 @ 11:01:55
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback