Man trodde att man skulle få sova...

image123


men nej då! Grannen bestämde sig för att ha fest kl 7 imorrse!!! Vaknade av ett jävla liv liksom. Det är ju inte första gången det händer liksom. Ca 7 dagar i veckan mellan 23:00-700 på morgonen. Så imorrse räckte det för mig, ringde störningsjouren på faanskapet. Men då blev jag nästan mer förbannad för kärringen där var inte så jävla tillmötesgående! Suck, asså okej om man har fest då och då. Det har ju alla. Men inte varje dag. Nu får det räcka!! Jag kunde dock somna om sen, så det var skönt.

Tiiiiillbaka till Spashley nu då! Hahaha du trodde säkert att du skulle slippa när jag började babbla om annat hihi Hur som helst. Kom på en sak! Jag har ju tjatat om att jag tycker att man kanske borde ta och titta på serien. Men istället för att säga åt folk att titta på youtube så tänkte jag att jag själv lägger in några avsnitt i veckan här på min blogg! Nu är det så att dessa avsnitt kallas för Spashley Moments och är inte hela avsnitt men det visar allt med betydelse. Det är inte direkt så att man missar något viktigt. Och dom är bara 10 min långa (orginal är ca 20 min), så det ska inte ta upp allt för stor del av ditt liv om du tittar höhö Sen vill jag gärna veta vad ni tyckte om avsnitten! Sen är det ju också så att man kanske inte fastnar efter första avsnittet (dock gjorde jag de)... Så döm inte efter första liksom, ge serien en chans. OK??? =)
Om man missar något så ligger dessa under kategorin Spashley Episodes.

Spashley Moments Säsong 1 Del 1



Spashley Moments Säsong 1 Del 2


Kommentarer
Postat av: Lovisa

spännande!!!

Postat av: Lovisa

men jag har ju sett den här

2008-03-21 @ 15:37:30
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Susi

Japp, jag kör lite mer savespashley-kampanj. Och Glad Påsk till dig också.

2008-03-21 @ 15:59:32
URL: http://alesbianstaringatthescreen.blogg.se
Postat av: Ahrén

Jag har kikat på den i det andra och en av dessa men nu är jag hungrig!
ha så skoj =)

2008-03-21 @ 18:56:16
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Susi

Detsamma, kämpa på. I påsk händer det nog inte så mycket, ska vara hemma hos föräldrarna några dagar och så har jag en hemtenta att skriva så där går nog all tid :(

2008-03-22 @ 10:28:40
URL: http://alesbianstaringatthescreen.blogg.se
Postat av: Ahrén

Ja men jag menade ju att jag skulle äta först.

Så gissar att ni nu ligger utslagna i en lägenhet som har en dunkel lukt och ljuset smiter in genom persiennen. Diskbänken är full av ölburkar och slattarna i dom utgör en lukt av efterfest.
Ditt hår är fett och det du mest vill ha nu är en cigg och den sista slatten cola som stått utan kort de senaste 7 timmarna.
Du hasar dig fram till datorn för att kontrollera dina kommentarer och propar till Sussi att sätta på kaffet. Du är patetisk!

Hahahaha, skojja men erkänn. det skulle kunna varit du i ditt gamla liv men eftersom du igår lovade mig ett nytt liv och diet så är det där den gamla Mickis.
Puss darling

2008-03-22 @ 10:29:35
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Ahrén

Skit vailken bra serie...måste fa se alla!

2008-03-22 @ 14:47:06
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback